Product added to basket

  • logo
  • 0 0

Lammhults Biblioteksdesign A/S siden 1929

Biblioteksdesign er det, der definerer os som virksomhed. Vi arbejder med biblioteket som et sted, hvor vi kan supplere med ideer, erfaring og kompetence – og selvfølgelig møbler. Vi designer bibliotekets fysiske lokaler og vilde visioner.

Struktureret og imødekommende kundeserviceassistent søges

Vi søger en barselsvikar til vores team i Holsted, som trives i spændingsfeltet mellem kundeservice og logistik.

Om stillingen
Som kundeserviceassistent kommer du til at varetage kundeservice, ordrebehandling og daglig koordinering med logistikafdelingen.

Stillingen er som udgangspunkt et barselsvikariat på 32-37 timer om ugen - og gerne med start i juli 2022, hvis det er muligt. 

Dine primære opgaver
Vi lægger stor vægt på din personlighed og har brug for en ægte ildsjæl, der gennem pro-aktivt og passioneret arbejde, sammen med teamet kan løfte vores niveau indenfor kundeservice.

Du kommer blandt andet til at arbejde med:
·  Modtagelse og behandling af ordrer på e-mail og webshop.
·  Indtastning, kontrol, opfølgning og opdatering af ordrer.
·  Kundeservice på e-mail og telefon.
·  Ad hoc-opgaver såsom telefoner, fragt mv.

Om dig
Du er struktureret, så du har naturligvis overblik over og styr på dine opgaver. Du trives i et arbejde med høj detaljegrad og professionalisme. Du kan veksle mellem rutineopgaver og uforudsete opgaver og kan prioritere i rækkefølgen.
Du kommunikerer positivt, både til kunder og leverandører. Kommunikationen er via mail og telefon, og du befinder dig godt på både dansk og engelsk.
Du bidrager desuden til det gode arbejdsmiljø med dit gode humør og engagement.

Krav til stillingen:
·  Godt kendskab til ERP-systemer.
·  Engelsk på godt samtaleniveau.
·  Erfaring fra en lignende backoffice- eller kundeservice-/ordrebehandlerfunktion.
·  Som minimum en kontoruddannelse.

Vi tilbyder
·  Et spændende, varierende og ansvarsfuldt job med gode udfordringer.
·  Et godt team af engagerede kollegaer i et kundeorienteret arbejdsmiljø.
·  Flad organisationsstruktur med korte beslutningsveje.
·  En økonomisk solid børsnoteret virksomhed med en fremtrædende markedsposition.

Vi tilbyder en spændende stilling i et dynamisk miljø med et internationalt perspektiv. Løn efter kompetencer herunder pension og sundhedssikring m.m.

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og afholder derfor samtaler løbende. Søg derfor stillingen allerede i dag. Send din ansøgning til Frederik Agergaard, Randstad, frederik.agergaard@randstad.dk.

Stillingen er et barselsvikariat på mellem 32-37 timer, og din arbejdsplads bliver i Holsted, som ligger 25 minutters kørsel fra både Esbjerg og Kolding. Her får du 45 nye kolleger.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Frederik på telefonnummer 25973942.  

Om os


Lammhults Biblioteksdesign indretter biblioteker over hele verden og er førende indenfor levering af biblioteksinventar. Med selskaber i 7 europæiske lande og et internationalt forhandlernetværk har virksomheden sat sit præg på utallige biblioteker i verden.

Virksomheden udvikler og markedsfører designmøbler og –udstyr til biblioteker og andre miljøer inden for informations- og uddannelsessektoren. Med webshops i 6 lande sikres biblioteker desuden nem adgang til udvalgte biblioteksmøbler og andet tilbehør.

Læs mere på ww.bci.dk