Product added to basket

  • logo
  • 0 0

Lammhults Biblioteksdesign A/S siden 1929

Biblioteksdesign er det, der definerer os som virksomhed. Vi arbejder med biblioteket som et sted, hvor vi kan supplere med ideer, erfaring og kompetence – og selvfølgelig møbler. Vi designer bibliotekets fysiske lokaler og vilde visioner.

Erfaren bogholder/økonomiassistent søges til international virksomhed

Vi søger en erfaren bogholder med stærke grundlæggende kompetencer og erfaring fra international virksomhed.

Du bliver en del af en dynamisk økonomiafdeling på i alt 7 personer i en international virksomhed. Teamet varetager økonomifunktionen for delkoncernens 6 selskaber på tværs af Europa. Din arbejdsplads bliver i Holsted, som ligger 25 minutters kørsel fra både Esbjerg og Kolding. Du får ca. 110 nye kollegaer, heriblandt 40 funktionærer på adressen i Holsted.

Om stillingen
Du får en travl hverdag, hvor ambitioner, tempo og humøret er højt. Med reference til regnskabschefen indgår du i et bogholderi, der fungerer som shared service center for koncernens selskaber og dækker alle aspekter indenfor bogholderi, controlling og rapportering. Du kommer til at
indgå i afdelingens løbende prioritering og arbejdsfordeling. Stillingen er 37 timer.

 Arbejdsområder
• Kreditor- og finansbogholderi
• Udarbejdelse af løngrundlag for danske og udenlandske selskaber
• Løbende afstemninger og omkostningsanalyse
• Bidrage med diverse afstemninger og opgaver i forbindelse med månedsafslutning
• Bogføring af rejseafregninger i expense system
• Administration af kreditansøgninger
• Ad hoc økonomiopgaver
• 2-4 rejsedage om året (primært til egne selskaber)

Din profil
Der er flere indfaldsvinkler til stillingen og opgaverne, men vi forestiller os, at du….
• er stærk på de basale bogholderiopgaver, som giver overskud til at effektivisere processerne i hverdagen
• har arbejdet med lønudarbejdelse
• har erfaring med ERP-systemer, er stærk i Excel og gerne fakturascanning
• kan kommunikere professionelt på dansk, engelsk og gerne tysk eller fransk (tysk/fransk dog ikke et krav)
• er helhedstænkende og kan agere i teams også på tværs af landegrænser
• er hurtig, grundig, systematisk og kan prioritere dine opgaver indenfor aftale deadlines
• har rigtig gode samarbejdsevner, et godt humør og et stort personligt drive
• trives med rutinemæssige opgaver og er nysgerrig på at optimere dem

Er du vores nye kollega?
Så send straks din ansøgning med CV. Vi tilbyder en spændende stilling i et dynamisk miljø med et internationalt perspektiv. Løn efter kvalifikationer herunder pension og sundhedssikring, personaleforening, massageordning m.m.

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og afholder derfor samtaler løbende.

Send din ansøgning til e-mail: gitte.moeller@bci.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Gitte Møller på mobil 40590332 eller CFO Claus Erdmann
på mobil 91365907.

 

Om os


Lammhults Biblioteksdesign er førende indenfor indretning og levering af biblioteksinventar med mere end 80 års erfaring på området. Divisionen har selskaber i 7 europæiske lande og indgår i den svenske børsnoterede koncern Lammhults Design Group. I biblioteksdelen udvikler og markedsfører Lammhults Biblioteksdesign designmøbler og –udstyr til biblioteker og andre miljøer inden for informations- og uddannelsessektoren.